februari 2018
Aanpak selectie van CRM pakketten
De selectie van een CRM pakket kan vele vragen oproepen. Naast de relatieve onbekendheid met het vakgebied (zo vaak sta je als bedrijf niet voor de keuze van een nieuw CRM systeem) kunnen de grote [...]
november 2017
Meer resultaat in de samenwerking tussen Marketing en Sales
De samenwerking tussen marketing sales blijft een terugkerend onderwerp van gesprek. In verschillende onderzoeken zoals deze van Marcommit, of deze van een aantal jaar terug blijkt dat dit zorgt voor inefficiëntie in de funnel. Het kost gewoon geld [...]
mei 2017
Visio voor Mac, een echt werkende oplossing
Een plaatje zegt meer dan vele woorden en dat geldt zeker in CRM waar processen en schema's in kaart gebracht moeten worden. Visio is in veel Microsoft georiënteerde bedrijven het standaard tool maar is niet [...]
september 2014
MS Dynamics CRM 2015 slaat de brug tussen marketing en sales
Het is geen vraag meer 'of' marketing en sales goed moeten samenwerken om klanten succesvol te binden. De vraag is 'hoe' je dat op de beste manier kunt doen. CRM systemen zijn er op gericht [...]
juni 2014
CRM voor kleine organisaties? Keep it simple!
Voor veel mensen die in sales en marketing werkzaam zijn bestaat 'CRM' uit een het adresboek van het gebruikte mailprogramma in combinatie met de contacten in de smartphone. En vaak is dat ook genoeg. Business [...]
CRM: 360 graden klantbeeld of 360 graden interactie?
In de belevenis van de betekenis van CRM wordt vaak de nadruk gelegd op het creëren van een 360 graden klantbeeld om inzichtelijk te maken op welke manier de klant het best bediend kan worden. [...]